پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز درباره انتخاب یک عینک آفتابی مناسب
نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1395
بازدید : 277
نویسنده : مرجان پارسا

 

همه چیز درباره انتخاب یک عینک آفتابی مناسباغلب متخصصان چشم، رنگ دودی را مناسب ترین رنگ برای عینك مردان و رنگ خاكستری یا قهوه ای را مناسب ترین رنگ برای زنان می دانند.
خرید عینك آفتابی به هر دلیلی‌- چه برای حفاظت چشم ها و چه برای پیروی از مد روز- با اما و اگرهای بسیاری همراه است. نتایج چندین مطالعه در ۱۰ سال اخیر نشان می‌دهد ، قرار گرفتن دربرابر آفتاب بدون حفاظ كافی برای چشم، شانس بروز بیماری‌های چشم را افزایش می‌دهد.


● چرا عینك آفتابی؟


<استفاده از عینك آفتابی از بیماری‌های چشمی همچون آب مروارید، ناخنك و آسیب شبكیه و... تا حد زیادی جلوگیری می‌كند. بهتر است برای جلوگیری ازتابش نور مستقیم خورشید به چشم از این عینك‌ها استفاده شود.>
دكتر محسن بهمنی كشكولی متخصص چشم ضمن بیان این مطلب می‌گوید:< سن شروع‌ ‌بیماری آب مروارید به عوامل مختلفی از قبیل وراثت، عوامل محیطی مثل امواج نوری و... بستگی دارد و در بعضی از افراد زودتر و در بعضی‌ها دیرتر شروع می‌شود، ولی محافظت صحیح از چشم‌ها می‌تواند نقش محیط راكمرنگ تر كند. >